دریافت لینک از سایت هایی با ترافیک بیشتر
نوشته شده توسط : عباسی

امتیاز DA ما همینطور بستگی بدین قضیه داراست که آیا لینک و پیوند های ما از سایتهای مشروع با ترافیک حقیقی وواقعی آمده میباشد یا این که نه؟ چون این یک علامت کار کشته برای موتورهای کاوش می باشد. پس تلاش فرمائید در هنگام خرید و یا این که تولید بک پیوند بدین نکته اعتنا داشته باشید که وبسایت منبع آمار حقیقی و واقعی از مرتبه های خویش به شما ارائه می‌دهند.

4- یک دامنه با اسم خوب و مرتبت با زمینه مطالب سایتتان تعیین فرمایید
در صورتی‌که عمل خویش را جدید آغاز نموده اید، اسم دامنه خویش را به طوری تعیین فرمایید که مربوط به مورد کلی وبسایت شما باشد. این آیتم تاثیر به سزایی در ارتقاء دامین اتوریتی سئو سایت  شما دارااست. شما حتی می‌توانید یک دامنه دیرین را خریداری نمائید تا بدون چاره نباشید هنگامی را صرف ارتقا قدمت دامنه خویش فرمایید.
5-محتوا صفحه های خویش را seo نمایید
تمام کد های ورقه را از گزاره برچسب های تیتر خویش، تگ های تصویر alt و محتوای خویش seo فرمایید.
نوشته ی علمی دارای ربط: صفر تا صد ایجاد محتوا | اصول و قواعد ساخت محتوا
 
6- محتوا دارای ارتباط ساخت نمایید
یکی‌از دیگر از راههای ارتقاء DA یا این که دامین اتوریتی اینترنت سایتتان ایجاد محتوا دارای ربط و باکیفیت میباشد پس بهتر میباشد مبادرت به ایجاد منظم محتوای دارای ربط و باکیفیت نمائید.
7- ساختار پیوندهای داخلی خویش را بهبود ببخشید
بخش اعظمی از وبسایت ها نگران خریداری نمودن پیوند های فرنگی میباشند و اهمیت پیوندهای داخلی را نادیده میگیرند. پیوند های داخلی یاری می‌کنند تا بازدیدکنندگان را به آنچه که سعی بر یافت کردن دارا‌هستند هدایت نماید، در فیض این عمل بهبود تجربه کاربری خویش را ارتقا می‌دهد.
نوشته ی علمی دارای ربط: شناخت با اشکال بک پیوند، طریق های ایجاد آن و تاثیر لینک و پیوند سازی در seo تارنما
 
8- اطمینان نتایج نمائید که تارنما شما سازگار با گوشی میباشد
تعداد متعددی از یوزرها آنلاین به تارنما از روش دستگاه های موبایل دسترسی دارا‌هستند. در صورتی‌که سایت شما هنوز برای به کار گیری از موبایل seo نشده میباشد، بهتر میباشد هرچه زودتر مبادرت فرمایید. چون خیر صرفا به سکو بندی خویش در موتور کاوش زخم میرسایند، بلکه بخش اعظمی از بازدید کنندگان خویش را از دست خواهید بخشید چون به آسانی وب سایت شما‌را شکاف می نمایند.
نوشته‌علمی دارای ربط: سایت ریسپانسیو چه میباشد؟ عوارض نیاز به پباده سازی ریسپانسیو
9- محتوای خویش را از روش شبکه های عمومی نشر دهید.
از‌آن‌جا‌که سیگنال های اجتماعی یک استدلال مرتبه بندی پهناور می‌باشند، شما می بایست محتوای خویش را در رسانه های اجتماعی اشاعه دهید تا این سیگنال ها را بدست آورید. در غیر این چهره، محتوای شما تنها به خودی خویش در وبسایت شما نشسته میباشد که‌این موضوع منفعت چندانی ندارد.
شما نمی توانید DA را جعل فرمایید
مانند هر متریکی که بر طبق سیگنالهای فرنگی میباشد و ما بر روی آن در دست گرفتن نداریم DA هم متعلق به عواملی مانند عامل ها نقل شده میباشد که نمیتوان آن را جعل کرد. پس در حالتی‌که حقیقتا پیرو ارتقا DA خویش میباشید کارایی نمائید به صحت اصول روایت شده را رعایت فرمائید.
 
برچسب ها : ارتقاء DA دامین اتوریتی ارتقا دامین اتوریتی ارتقاء DA ارتقا دامین اتوریتی راههای ارتقاء دامین اتوریتی دامین اتوریتی چه چیزی است چه عواملی منجر ارتقا دامین اتوریتی می‌گردد




:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: